Рекомендації вчителям із профілактики та подолання
дезадаптації першокласників
1. Урахування вікових та індивідуальних психологічних особливостей дітей.
2. Демонстрація віри в успіх учня.
3. Використання системи фішок і грамот в оцінюванні діяльності.
4. Розрізнення оцінки конкретного вчинку та особистості дитини загалом.
5. Запобігання груповій критиці дитини або Ті рис, а також порівняння помилок із постійними гарними результатами інших учнів.
6. Порівняння якості роботи дитини тільки з її попередніми роботами.
7. Зауважуючи помилку, вкажіть шлях до успіху.
8. Акцентуйте увагу учня на досягненнях, перемогах.
9. Створюйте ситуації успіху.
10. Надавайте емоційну підтримку словами, поглядом, дотиком.
11.Не використовуйте надто часто слів-заперечень.
12.Підтримуйте і заохочуйте прояви активності на уроці у скутих, сором ’язливих, тривожних дітей. Важливо звернути увагу інших на їхні досягнення, підвищувати їхній статусу класі.
13. Не наполягайте на публічних виступах і відповідях перед усім класом тривожних, невпевнених дітей. Певний час їх можна включати у групи з 2-3 учнів, які разом розповідатимуть вірша, співатимуть пісню тощо - це допоможе відчути підтримку.
Рекомендації вчителю що
Кiлькiсть переглядiв: 490